onsdag 8 april 2009

vår dag på jobbet...och efter

I dag hade jag tossingarna med mig på kontoret. Tur att jag har världens bästa kollega Anna som uppskattar mina galna hundar.
Mollan är duktig och ligger mest i sin hrm (alldeles för liten) korg när jag jobbar.


Medans vissa andra (Enzo) måste ha uppmärksamhet och visa all sina trix typ vackertass hela tiden hehe


Helst ska hon stå under Annas bord hela tiden ockås, som sagt världens bästa kollega som inte blir irriterad utan fotar hundarna istället.
Efter jobbet tog vi våra vanliga rundor och det blev lite träning med Molly. Apportering, inkallning och lite annat. Sen hoppade hon ner i en gyttjepöl ute på ängen så jag fick duscha henne med trädgårdsslangen, men va tusan det är ju vår hehe











1 kommentar:

  1. Vill bara önska er en GLAD PÅSK. Hoppas vi kan få till ett träningstillfälle innan lägret=) Ska bli så kul att få träffa "ostbågen" igen. Ha det gott=)
    Kram från Åsa å Wilma

    SvaraRadera