onsdag 1 april 2009

snart helg!

Bara 2 dagar kvar till helgen haha! I dag har jag jobbat hemma, hundarna har skött sig fint, Molly ligger på en fotpall och tittar ut genom fönstret och Enzo paxar direkt bästa platsen i soffan med utsikt över min arbetsplats så att de inte missar om det nu är så att jag kanske skulle äta någonting eller så haha! I går hittade jag en jätte fin dubbelbur på blocket, jag fick måtten och den skulle passa perfekt i min lilla bil så jag slog till och köpte den osedd. Vilket klipp säger jag bara, en Primekbur i bra skick med plats för båda tjejerna för 800 kr! Haha så glad jag blev så i eftermiddag åkte jag och hämtade den i Påarp. Sen tog jag en sväng inom Råådalens bk och tränade med Mollan. Hon börjar verkligen funka bra i framförgåendet nu!!! Sen körde jag lite apportering, både vanlig och med metallapporten och det gick kanon. Nu ska jag bara slipa på ingångarna sen sitter det momentet! Kanske blir det debut i appellen i september trots allt. När vi kom hem gick vi en runda i det superfina vädret, Enzo är lika pigg som vanligt nu och det är verkligen skönt att se. På fredag blir det rehab på djursjukhuset. Ska det bli så här fint väder i helgen så får man planera in lite skogsaktiviteter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar