tisdag 14 april 2009

Sjukgymnastik

I dag har Enzo och jag varit hos sjukgymnasten, Enzo fick gå i treadmil med vatten och sjukgymnasten mätte hennes ben för att se om hon blivit bättre musklad sen sist. Enzo hatade treadmilen men hon älskade sjukgymnasten hehe! Tydligen så ser hennes muskulatur redan mycket jämnare ut så matte fick beröm för bra rehab! Det är ju inte varje dag man får det. Vi fick massor med övningar och beslutade att vi inte ska simma med Enzo eftersom hon blir så stressad i den miljön, när det blir varmare kan jag åka till havet med henne istället. Vi har återbesök om 3 veckor för att se så att hon inte belastar fel igen. Känns kanon! Vi fick en 14 kilos säck med Hills specialfoder för hundar med dåliga leder helt gratis. SÅ man kan säga att besöket gick med plus! I kväll har jag anmält mig till Boxerlägret, det blev appellspår som första alt och sök sm andra. Känns ok vilket det än blir.

2 kommentarer:

  1. Hittade boken idag i lådan. Hoppas den gjort nytta :) Vi kan kanske ta en gemensam skogspromenad nån dag ovanför järnvägen?? Ha det gott i solen! Kram Sara & Salsa

    SvaraRadera
  2. Neeej! Ändra till lägre/högre! Då kommer vi i samma... jag har inte heller tävlat där men vill gärna ha Tina som instruktör. Hon är jättebra har jag hört!

    SvaraRadera