måndag 13 april 2009

träning, träning

I dag har vi varit i Lund och tränat Molly och jag. Stackars lilla söta boxersson får fortfarande inte följa med. I morgon ska hon ju få simma på djursjukhuset i alla fall så då blir hon nog glad. I dag blev det i alla fall, ingångar, ettans apportering, bruksapportering och framförgående. Vi började som vanligt med en platsliggning med våra 3 hundar (2 boxer och en tollare) den gick fint trots störning. Roligt, roligt, roligt är det att träna med Mollan. Hon är som en dröm fortfarande, undrar just när den där berömda trotsåldern ska komma... Riktigt kul var det också att se miso och Bella, tycker inte att det är samma hund som flyttade in hos henne för några månader sedan. Hon går med Miso runt på planen och rymmer minsann inte och springer rundor, riktigt bra jobbat Miso jag är enormt imponerad!

4 kommentarer:

  1. Hej! Kul att ni kom in och tränade med oss idag! Ja, det går verkligen framåt med Bella för varje dag!

    SvaraRadera
  2. Roligt att det går så bra för Bella. Hon har verkligen hamnat helt rätt.
    Den där trotsåldern kom inte till mina heller. Självklart är de inte så oskyldiga som när de kom hit. Då vågade de bara sig någon meter ifrån än. Men jag tycker inte att de testar en och håller på som man ibland kan höra, JA, som Enzo var om jag minns rätt? :)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för gratulationen & kommentaren i bloggen - alltid roligt med nya besökare som lämnar ett tassavtryck efter sig. Nyfiken på hur du hittade till min sida ;o)
    Ha en fortsatt trevlig vår!

    MVH Malin & terroristerna

    w w w . m a d o f i . s e

    SvaraRadera
  4. Hej Pernilla!
    Roligt att du "tittar" förbi på bloggen min! Vilka härliga bilder du har på dina hundar, bus we like!
    Ha det gott och lycka till med uppflyttningen!

    Hälsar
    Anna o Pelle

    SvaraRadera