onsdag 29 april 2009

lediga!

Nu är vi långlediga, ska bli så himla skönt. Hoppas vårvädret håller i sig, jag börjar min långhelg med lite träning med Isa och Carin. Sen blir det valborgsbål på kvällen, hörde att det var eldningsförbud så vi får väl se? I helgen ska jag köra lite spår med Molly så att jag vet vad jag behöver träna på när vi ska på läger nästa helg, jag har nästan bestämt mig för att bara ta med mig Molly på lägret. Det är ju mest hon som behöver spårtränas och jag tar ju med båda på stora lägret i sommar men vi får se. Mycket roligt hunderi har vi framför oss!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hoppas att ni haft en bra valborg!
    Jag vill gärna ner på klubben och träna i helgen, men Miso är inte så sugen. Ska du dit ner?
    sofia.finnved@gmail.com kan du mejla till isåfall. :)

    SvaraRadera