torsdag 9 april 2009

Lediga!

Nu har jag lite ledigt från jobbet, från och med i dag och till och med måndag. Mycket skönt! Jesper kommer äntligen hem och det blir förstås lite släkträffar och annat socialt i påsk. Framför allt ska jag träna mina hundar, japp jag är hundra procent hundnörd men just nu är jag helt sjukt motiverad! I dag ska vi

Träffa BoxerAnna med Norton för lite lydnad
Luncha med bästisen och hennes bebis i stan
Städa hela huset som jag stökat ner totalt när jag är ensam hemma, precis som en tonårong hehe!
Träna på Lunds BK med Miso ch Chaplin


Tur att man har 2 hundar så att man kan klämma in 2 träningstillfällen samma dag, tänk om jag hade tränat mig själv med samma engagemang så kanske jag hade varit en muskelknutte istället för ett degknyte haha!

3 kommentarer:

  1. Hej igen.Jag hänger gärna med nästa helg men vi kan väl höras i nästa vecka. Ha det gott =) Kram

    SvaraRadera
  2. Ååå, jag skymtar torra trottoarer och såg ordet VÅR i ditt inlägg...
    Här är det ett tag kvar... suck! Men snart, mycket snart.

    Jomenvisst serru, jag satt precis med boxerbladet och funderade över boxerlägret. Visst känns det hemskt dyrt?
    Men man får väl hoppas på valuta för pengarna :-)
    Semestern är beviljad så det lutar åt att jag åker. Och till Boxer-SM ska jag definitivt.
    Det blir roligt att ses I.R.L!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  3. Ja härligt med helg och hoppas ni får trevligt lite suddig idag med tidskiftnigar annars skulle det vara kul med boxerracet ha en skön Påsk och kram till er alla Ann-Britt m Incirias gänget där någon ser ut som benrangel efter hundpensionat vistelse i 14 dagar

    SvaraRadera