söndag 30 augusti 2009

i dag ville Enzo tydligen inte vara med på bild...
först kom bara svansen med..
sen tittade hon bara bort. Knepig hund

I helgen har det blivit ganska mycket träning, i går träffade vi Anna och Norton och Åsa och Wilma i Hörby för lite lydnad. Det var som vanligt helt enkelt kanon att träna med dem, det ger super mycket och är dessutom jätte trevligt! Wilma var pigg och glad och tillbaka till sitt turbomode efter skendräktigheten och det syntes att Åsa hade höjt kraven på lilla bönan sen sist, kommer gå kanon i högre! Anna och Norton är som ett helt nytt ekipage efter sommaren, jag vet inte vad hon gjort med honom med snyggt är det i alla fall! Det var blåsigt och det tycker Molly är jätte spännande, då blir hon lite ofokuserad men jag tycker ändå att det gick fint. Hann även med ett uppletande och det var både bra och dåligt men slutade bra så jag är nöjd! I dag har jag kört läggande, ingångar med apporten och lite start och haltövningar. Kändes underbart, hon är så rolig att träna med min lilla mollypoll! Har även hunnit med en massa mysiga rundor i skogen, Enzo har hängt på. Nu mår hon bättre igen och det gör mig så glad, jag mår så dåligt när hon är hängig. Hon fick göra ett upplet och det fixade hon kanon, sen har hon mest myst i trädgården. SÅ skönt att se henne pigg igen! I morgon är jag ledig och på tisdag börjar jag nya jobbet, jag är faktiskt lite nervös....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar