lördag 22 augusti 2009

Valpar och lite annat

Molly har blivit storasyster igen!

9 underbara små valpar har sett dagens ljus hos Ann-Britt och Hasse i Löberöd. Världens bästa boxermamma har fått sin andra kull, Mollys mamma Wild Ones Quack Pot. En helt förtjusande tik som vi nästan tjuvade med oss hem när vi varit och hälsat på Molly första gången. Lugn sansad och förig. Tror minsann att jag kan rekommendera denna kull, jag är i alla fall nöjdare än nöjdast med Molly om ni inte förstått det tidigare haha jag skryter ju titt som tätt men hon faktiskt speciell!

I övrigt rullar det på hemma hos oss, Enzo är inte så pigg. Tror hon känner av sin rygg igen och det gör mig så ledsen. Jesper är förkyld och jag tror minsann det är på g hos mig med så lite skruttigt är här allt. Det blir nog snart bättre! Jag har ju 10 dagars semester att se fram emot innan jag börjar mitt nya jobb, så nu jäklar ska det tränas!

1 kommentar:

  1. Tack för dina härliga rekommendationer Ja H1 kullen är verkligen speciell och hoppas ddenna också blir så och Roni är ju även han en superkille! Men så tråkigt för gumman Enzo det var ju inte kul nu när hon varit så bra hela sommaren även ni får krya på er Kram från oss alla i Löberöd / Ann-Britt

    SvaraRadera