måndag 24 augusti 2009

Jaha första dagen på semestern igen och det känns nästan lite konstigt eftersom alla andra jobbar. Vi har haft en riktigt mysig dag jag och vovvarna. Först åkte vi till skogen och gick en promenad. Sen hade jag naturligtvis glömt att ta med med mig några filer från min jobbdator så jag fick åka in och kopiera dem, kändes knäppt när man kommer dit och inte kan knata in själv, alla kort och nycklar är ju tillbakalämnade. Sen körde vi lite trädgårdshäng och i kväll åkte vi till Lomma Bk för lite träning med Miso och hennes boxrar. Det gick ganska bra men jag tycker Molly börjar bli lite okoncentrerad och jag tror att hon ska börja löpa. Sist betedde hon sig likadant. Jag tragglade vidare med läggandet och linförigheten och fick ovärderlig hjälp av Miso, egentligen borde man ju aldrig träna ensam. I morgon blir det först spår och upplet och sen ska jag träffa min fd kollega som är mammaledig med lilla underbara Rut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar