lördag 8 augusti 2009

semestern slut

Jaha då var semestern i stort sett över för denna gången, jag börjar jobba igen på måndag. Lite trist men det känns faktiskt helt ok ändå. Vi har haft en jätte bra semester, lagom varmt väder, mysiga utflykter och boxerläger förstås. Givetvis har jag skjutit upp några av mina lite tråkigare semesterprojekt hrm hrm jag tänkte till exempel städa min garderob, den är egentligen stor och fin och man kan dansa runt i den men just nu så är det katastrof. Allt ligger huller om buller, så i dag ska jag trotsa det fina vädret och åka till IKEA och köpa nya trådbackar. Sen får jag fixa till den snabbt och lätt så att jag hinner hänga ute i det fina vädret också. I går var vi på besök hos Typhoons kennel, 7 sockersöta boxervalpar. Herregud alltså, det är tur att jag har Mollys valptid från förra sommaren färskt i minnet annars hade nog Ann haft ytterligare en valp tingad haha! Nu ska jag träna kryyyyyyyyyyp med MOllerimollan sen blir det jag och 7 miljoner andra på IKEA wish me luck haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar