söndag 16 augusti 2009

Det blev ju tyvärr inget Sm för oss i år men det får hoppas att det blir nästa år! Vi har tagit det lugnt i helgen i stället, varit en sväng på http://www.teba.se/ och handlat lite hundbäddar, hittat nya promenad och spårmarker här runtomkring och sen har vi förstås hunnit med lite lydnadsträning, Enzo körde jag hela appellydnaden med och Molly har jag tragglat läggande under gång och kryp med. Det går framåt! kul!


tjoho här kommer jag


budföring-det absolut bästa momentet enligt Enzo


Inkallning





vart är godiset snålis?




ingångar och positioner med M





liiiiiiigg



Jesper lyckades fånga en Mollyrivstart när jag kallade på henne och vi skulle börja.









1 kommentar:

  1. JA men då har det ju hänt lite i helgen iallafall jättefina bilder som vanligt och så öka ju Tebas försäljning också förstår jag ha det bra så hörs vi kramar från Löberöd/ Ann-Britt

    SvaraRadera