onsdag 2 september 2009

Ny på jobbet

Då var andra dagen på nya jobbet avklarad och det känns kanon, jag trivs jätte bra. Jösses så trött jag är på kvällen, så himla mycket nya människor och saker att hålla i mitt lilla huvud... Jesper och jag lyckades dessutom tajma in det så att även han började nytt jobb i går, konstigt men ibland blir det så. Dogsen går på dagis tills vi kommer in i våra nya rutiner mer så får vi se hur vi gör. Jag försöker utnyttja tiden efter jobbet desperat nu innan det hemska vintermörkret kommer, nu hinner man ju med att spåra efter jobb och om ett tag så är det nattsvart när man komemr hem. Så det är lika bra att passa på. I dag fick båda spåra, det gick kanon, Enzo hade till och med lita fart haha! Sen blev det ett uppletande och skogspromenad så nu är det inte bara matten som är helt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar