onsdag 23 september 2009

hej och hå

Alltså mina timmar på dygnet räcker inte till för tillfället, jag känner mig jätte stressad. Suck och pust. Tur att världens snällaste Miso ställer upp och passar vovvar i morgon när vi inte är hemma, en sak mindre att oroa sig för! I går träffade vi vår nya träningsgrupp i Lund för första gången och det gick helt enkelt kanon, jätte trevliga människor och Mollan skötte sig så bra så bra. Jag är så nöjd med henne, eller har jag kanske redan nämnt det i förbifarten tidigare i bloggen?? hehe Vi körde flera platsliggningar, metallapportering och uthopp. Helt slut var samtliga i familjen Swartling/Boxersson när vi kom hem. I morgon åker jag på konferens med jobbet, Miso passar hundar, Jesper kommer hem sent och sen är det praktiskt taget helg. Vardagen som vi lever den!!!

2 kommentarer:

  1. Ja det verkar vara ett stressigt liv och tur vi har snälla Miso som alltid ställer upp och hjälper till men hoppas du varvar ner innan lördag kul att den nya gruppen också fungera kramisar Ann-Britt m flock

    SvaraRadera
  2. Tack för träningsstunden idag! De är ju riktiga personligheter var och en av våra fyra vilddjur ;-) Kul att vara med och se Mollans MH igår. Hon fixade det superbra tycker jag! Ses på tisdag för mer träning :-)

    Kram från Bella Gasella, Byfånen och matte som ibland får vara med på ett hörn när det tränas..haha!

    SvaraRadera