tisdag 26 maj 2009

Läget hos oss


Upp och nervända världen hos oss, matten är hängig Mollan är skendräktig (tror jag) vi ska till veterinären i dag för vaccinering och lite annat smått men Boxersson är fit for fight. Enzos mentala och förhoppningsvis fysiska välmående gör mig så glad! Hon är glad och mer lyhörd än på länge, en fröjd att träna med och vi har så kul tillsammans min lilla bushund och jag. Har börjat om ordentligt med starter, halter och ingångar. Hon är så rolig att träna med, oj det hade jag visst redan sagt men det tål att upprepas, jag gnäller så ofta på Boxersson så jag får väl tjata om det positiva också. Tävlingen i söndags gav mig verkligen ny motivation och funderingarna på att lägga ner tävlingskarriären med Enzo är som bortblåsta.

Excuse me, men var det någon som snackade om att kasta in handduken? jag har inte tävlat färdigt på långa vägar om jag får be/Boxersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar