söndag 17 maj 2009

Enzo 4 år

I går fyllde världens bästa boxersson 4 år, grattis lilla gumman! Tänk att det redan gått 4 år sen hon föddes. Kommer ju i håg det som om det var i går. Denna lilla busiga och besvärliga men helt fantastiskt underbara hund har ju som jag skrivit tidigare gett oss MÅNGA gråa hår. Men hon har också förändrat våra liv på ett underbart vis, enorm kärlek känner jag för min lilla galenpanna. Hon har firats med smörgåstårta, som hon givetvis fick dela med sig av. Hon har fått paket och sen har vi myst i trädgården. En ganska bra födelsedag tycker jag! Enzo penzo är one of a kind, hon gör det hon vill och det hon inte vill det gör hon helt enkelt inte. Jag lär mig något av henne varje dag. Tack Incirias för boxern nummer 1! Nu har vi en kort vecka framför oss, när vi är lediga ska vi träffa Åsa&Wilma och Anna&Norton och träna, åka på miniutflyckt till husses hemstad (lååångt borta i Helsingborg) och plantera i trädgården så vi får hoppas på finfint väder.

Givetvis förevigades Enzos födelsedagsfirande, bilder kommer....

4 kommentarer:

  1. Förs ett stort grattis till Molly som gjort en strålande debut i ringen! Sen ett grattis till Enzo, sa precis till Thomas att tänk, Lava blir fem i år. Tiden bara rinner iväg!

    Ja, det skulle vara kul att ses IRL... ha ha ha ... Men det går nog fler tåg, och tills dess har vi ju nätet.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis Enzo!!

    Tack så mycket :D

    Ja, vi ses väl i ystad?
    Och jag ska åka till burlövs eller vad det heter nu den sista maj, kommer ni dit också?
    Isabell

    SvaraRadera
  3. Nej, jag har inte anmält mig än. Såg att det går ut den 28 maj. Ska du ställa Mollan eller båda?
    Isabell

    SvaraRadera