tisdag 26 maj 2009

grrrrr

Denna dag började inte bra, hade med mig Molly på jobbet och när jag skulle ut en sväng med henne på förmiddagen så ser jag att någon slagit in ena framrutan på min bil och rotat runt i handskfacket.Turligt nog hade jag inget av värde i bilen men grrrr så jäkla arg jag blir, det är skit mycket jobb med allt som ska fixas och så totalt onödigt eftersom personen som gjorde inbrottet inte ens fick tag i något. Så då är det bara att ringa försäkringsbolaget, polisen, sen försäkringsbolaget igen, åka till polisen och besiktiga skadan och sen hitta någon som kan fixa ny ruta. Nu har jag ingen bil, får tillbaka den i morgon och blir 1500 kronor fattigare. Kul eller hur? Positivt är i alla fall att jag har världens snällaste pojkvän som dessutom har en bil som är mycket roligare än min som jag får låna, att personalen på glasmakeriet var helt fantastiskt snälla och körde mig hem när jag lämnat bilen. Helt otroligt! Nu ska jag fira denna underbara dag med att gå på bio med Helena och äta massor med godis. Åh glömde jag berätta att jag dessutom har blivit förkyld......ja jag vet gnäll gnällerlignäll gnäll hehe

2 kommentarer:

  1. Du har rätt att gnälla. Fasiken vad förbannad man blir tänk att man inte kan få ha ngt i fred=(
    Kram på dig=)

    SvaraRadera
  2. Vilka idioter! Var står din bil, har ingen sett detta? Eller nä just det- vi bor i Sverige, här ska man inte lägga sig i vad andra gör ju...

    Vi får nog snart arrangera en träff, vi ses ju aldrig trots grannskapet!

    SvaraRadera