söndag 31 oktober 2010

hemma hos trubbisarna igen!

Helgen har Miso och jag spenderat på kurs i Göteborg, jösses alltså huvudet är fullt av Deltoideus, Lattisimus Dorsi och diverse stretchövningar. Snart ska vi komma i gång och massera våra 80 hundar innan nästa kurs som går till våren. Riktigt roligt men ganska svårt. Göteborg var naturligtvis under bombhot när vi var på besök, typiskt. Vi hade det trevligt ändå! Jesper var bortrest över helgen så tjejerna fick bo på pensionat, jag tycker att det är jätte jobbigt att lämna dem även om jag vet att de känner sig som hemma ho Anett i Bröddarp eftersom de går på dagis där. Anett är dessutom supersnäll men jag saknar ju dem. Ett kärt återseende i kväll med andra ord, åh mina trubbisar vad hade jag gjort utan dem. I veckan blir det lydnadsträning inför helgens start i ettan!

3 kommentarer:

  1. Lycka till, vi håller tummar och tassar att det går bra för er!

    SvaraRadera
  2. Då kommer snart Mazie roni o jag så ni får något att träna på Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  3. Hej igen!
    Just nu är det husse som hämtar Pelle för det mesta på hunddagis, men vi är jätte intresserade av massage om du/ni är pigga på att ge en medelålders labbe-gubbe det! =)

    SvaraRadera