söndag 24 oktober 2010

Lite träning

I dag har det regnat och jag är på g med en förkylning och känner mig som en urvriden trasa. Vi var tvungna att aktivera klanen så det blev en sväng till skogen och när regnet tog uppehåll så följde Jesper med oss till Oxie BK för lite träning.



Enzo hon kan hålla kontakten fint om hon väntar på en korvbit.




Jag trodde att jag hörde vildsvin skrika när vi var på väg tillbaka till bilen på promenaden, men det var visst en bil, hrm så jäkla lantlig har jag inte blivit än tydligen.
tjusigt i bokskogen så här års.



Sötaste skruttan!


Tjoho matte jag dödade bytet först (apporten) här kommer den!



Jäklar i min lilla låda så tung Molly tycker att tungapporten är. Jesper tyckte att hon såg full ut när hon kom in med den haha!



Jag berättar för Mollan vad hon ska göra, haha eller hur.




2 kommentarer:

  1. Duktiga Enzo o Molly och jag är en stor beundrare av era fina bilder och hundarna UNDERBARA !!! Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Vilka otroligt härliga färger det var i bilderna!!:)

    SvaraRadera