torsdag 14 oktober 2010

Kyla

Jösses så kallt det blev i skåne, helt plötsligt också. Jag har fått skrapa is från rutorna på bilen hela veckan. Hundarna blir helt crazy i detta väder, får liksom eld i baken. Det märks tydligt när man ska ge sig ut på planen, ja ja de vänjer sig väl. Med Molly kämpar jag jag vidare med krypet och i går var Anna och jag nere i Ystad för att få lite hjälp av snälla Daisy. Molly har lite svårt för att slappna av på planen när det är mycket hundar och mörkt ute, hon vill hålla koll på allt. Vi fick i alla fall som vanligt många bra tips av Daisy, tänk vilka hjälpsamma människor det finns! I helgen startar vi i ettan igen och hoppas, hoppas på vårt sista första pris. Håll tummarna för oss!

1 kommentar:

  1. Åh vad jag önskar jag var o titta men du vet varför har inte ro att lämna valparna när man inte vet hur lång tid det tar och du jag säger inget förrän efteråt Kram till er alla behöver nog snart massage ,jag alltså, är som en pinne från nacke o neråt Ann-Britt

    SvaraRadera