onsdag 27 oktober 2010

Massagekurs och lägre tävling

Nu är det dags för nästa steg på hundmassage utbildningen som jag går, torsdag-söndag kommer jag spendera i Göteborg. Intensivt men roligt hoppas jag att det blir. Känns kanon att Miso också ska gå, så kan vi hålla varandra sällskap i bilen på väg upp och hela helgen! I dag fick jag PM från Åhus, Molly och jag har kommit med på lägre spår om 2 veckor, känns bra. Jag har bestämt mig för att köra men hoppa över platsen, Molly hatar att ligga plats när det är blött och kallt, jag är inte redo att lägga till 2 minuter plus skott med tanke på att hon inte gillar situationen. Det ska jag göra när det är torrt och fint och hon känner sig avslappnad. Chanserna till uppflytt minskar ju radikalt utan plats men ingenting är ju omöjligt som Gunde Svan brukar säga.

1 kommentar:

  1. ha det trevligt på massagen och kör försiktigt KRAM Ann-Britt

    SvaraRadera