tisdag 27 april 2010

tid

Just nu skulle jag vilja ha några fler timmar på mitt dygn så att jag hinner med allt, jobba, träna och umgås med hundarna, familjen och vännerna. Det går inte riktigt ihop. Då får man liksom välja att göra det som man just nu upplever ger en mest energi, jag får be om ursäkt om jag är dålig på att höra av mig det beror inte på att jag inte vill. Just nu är det bara lite mycket om man säger så. Kan då låta konstigt att jag hinner träna hundarna men som sagt, jag har ett jobb som är väldigt socialt och att umgås med djur ger energi och återhämtning. Förr var min värld uppbygd kring ridning och hästeriet och nu är det hundar som gäller.

Molly och jag tränar vänster och högersvängar. hon ska sluta hoppa på mig!
Framförgåendet- suck dags att ta tag i detta skitmoment.
Sen spårar vi på, hon är en liten guldklump min Molla!

Enzo gör som hon själv vill, i dag apporterade hon tex skräp som hon hitta på planen. Jösses så mycket glädje den hunden ger mig.

Over and out!
P

1 kommentar:

  1. Mm, tid skulle inte vara så dumt att kunna köpa...
    Man ser nog tillbaka på den här tiden när man är äldre och undrar hur man lyckades med allt.

    Har ni tävlingar inplanerade?
    Vi ska ut i appellen på söndag. Huuu så nervöst.

    Ha det bra!

    SvaraRadera