torsdag 17 december 2009

vinter på riktigt!

Äntligen har vi fått vinter på riktigt i Skåne, 6 minusgrader och snö I love It! Fast jag lyckades köra av vägen lite på väg till jobbet i dag men det gick bra, jädrar i min lilla låda så halt det är. Lilla skodan snurrar runt på vägarna haha! Hundarna är så glada för snön, kör tokrace i drivorna. Denna veckan har det inte blivit mycket träning alls, men det är nog bra med ett litet uppehåll. Jag är så himla sugen på att tävla nu, har anmält molly till 2 appeller i februari så nu får vi hoppas att vi kommer med. Sen får man förstås hålla tummarna för att vädret ska vara ok, om det är snö så ligger ju inte lilla prinsessan plats, det tror jag minsann inte . Nu ska jag sätta mig i soffan och ha julmys med pepparkakor, glögg och tända ljus och 2 vovvar i mitt knä förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar