söndag 13 december 2009

Lucia


Man kan i alla fall inte klaga på Mollans tempo i inkallningarna haha!

Vi funderar lite på hur vi ska lägga upp krypträningen....

Lite fritt följ

Mollys favorit, apporteringen.

Vi tränar på positioner, inga sneda sittningar här inte hehe

Hon är fantastiskt rolig att träna med den här lilla galningen.

Enzo kör en av sina specialare

Hrm, borde kanske tränat positioner med henne lite tidigare...

Ytterligare en Enzo-specialare, hypnosblicken. Geee mig korven maaatte, du veet att du viiiiiill

Ruuuuuutan

Haha hennes blick säger allt, hur tänker du nu egentligen matte? Jag står här så länge tills du liksom är redo.


Avslutningsvis, ytterligare en Enzo-specialare som går ut på att ta fart och sen anfalla sin stackars matte... Inte helt poppis kan jag tillägga

1 kommentar:

  1. Helt underbara träningsbilder! Jasså, du har en hungrig du med. ja fyyy alltså vad Lava tigger, hon är efter mig så fort jag närmar mig köket...

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera