lördag 5 december 2009

längtar



Jag tror aldrig jag längtat så mycket efter våren som jag gör i år, jag längtar efter att kunna gå ut på kvällspromenader utan att klä på mig ytterkläder, jag längtar till boxerspecialer,boxerläger, förhoppningsvis tävlingsdebut med Moll, semester i Norge med J och grillkvällar i trädgården. Mmm så mycket vi har att se fram emot! Det är ju ett tag tills dess så vi får försöka underhålla oss så länge. I morse började jag dagen med att åka till Oxie och träna lydnad med båda hundarna, snälla J följde med och höll sällskap och tog förstås bilder. Han är för go som står och fryser och tittar på när hundnörden till flickvän håller i gång haha! Sen åkte vi till Ystad och gick en mysig runda som avslutades med fika, det gillar ju jag. Nu väntar vi på middagsbesök av våra nya granne, miso med boxrarna Chaplin och Bella har ju flyttat ut till oss i Skabersjö! Perfekt, nu har man träningskompisar på nära håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar