tisdag 29 december 2009

Bildbevis för er som inte tror mig, vi köpte 050712 en Kung-Fu-Boxer

Vi ligger min sju inte på latsidan, i helgen åkte jag med tjejerna till Ann i Yngsjö och spårade hela dagen lång tillsammans med Anna&Norton, Åsa&Wilma och Ann, Bus,Tira &Snäckan. En myisg och rolig dag, tack för den tjejer! Har kommit gång ordentigt med lydnadstränningen igen, Molly kan numera skälla på kommando, nu ska jag bara lära henne vara tyst ockå haha! Enzo är alltid med när vi tränar och hon får komma ut och köra sitt race, skoja runt lite och göra sin matte fullkomligt galen. Har man inte sett henne in action så är det nog svårt att tro mig när jag säger att den hunden är one of a kind, hon har aldrig alla fyra tassarna i marken. Kör värsta roundkicksen och kung-fu övningarna på en redan innan man kommit in på planen. Hasse och Ann-Britt, vi köpte nog en Kung-Fu-Boxer den där sommarhetta dagen i Juli 2005 haha! Bästa köpet någonsin om du frågar mig!


Enzo är på g redan innan vi lämnat parkeringen...

Hon tycker inte att hon får den respons hon vill ha av mig så jag får en kung-fu spark.

tjoho här kommer Enzo på väg till ruuutan
innanför, utanför eller bredvid-kan det verkligen spela så stor roll matte?

matten har tagit en diskussion med Enzo och Enzo surar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar