torsdag 10 december 2009

Helg!

Nu börjar vår helg, jag har nämligen tagit ledigt fredag och måndag för att hinna med att träffa familjen lite mer i julstressen. I dag blir det lite julshopping med mamma och på måndag ska jag åka till Köpenhamn med systern. Kul! Däremellan ska jag ut och spåra med mina galningar, i morgon drar vi till Sturup för lite spår med gruppen och om vädret är ok så tror jag att vi åker ut igen på söndag! Hoppas att vi hinner med lite julbak också i helgen.

På träningsfronten så gå det ungefär som vanligt, Molly löper så nu tänker jag ta det lite lugnare med lydnaden och fokusera mer på spåret. Så skönt det är att i alla fall bara ha en tik som löper, Enzo steriliserades ju för 1 år sedan och jag kan absolut inte säga att jag ångrade men jag vet inte om jag hade vågat göra om det .Har hört så många skräckhistorier om vad som kan hända efter och under operationen. Hua mig, vi hade i alla fall tur och Enzopenzo mår bättre än någonsin! det gör mattehjärtat varmt.

trevlig helg alla, vad ska ni göra?

1 kommentar:

  1. Hej! Att kastrera Asta är det bästa jag har gjort! Vi hade inga komplikationer och hennes humör är gladare och jämnt till skillnad mot hennes manodepressiva tendenser före operationen..
    Jag hade inte tvekat att göra om det!
    Låter mysigt med långhelg, själv är jag i Stockholm utan hund.

    SvaraRadera