tisdag 28 juli 2009

tisdag

Jag försöker vara duktig och städa nu när jag är ledig men när man ska vika tvätt så är det någon som tvunget ska sitta mitt i vägen...




I dag har Jesper och jag varit på självplock, vi fick med oss 2,5 kg hallon hem,. My god så gott det är mmm nu ska vi (läs Jesper) göra hallonsylt. Hoppas det blir gott.

Har även hunnit med lite träning med vovvsen i dag. Jesper följde med till klubben hör och häpna haha! Detta gjorde Enzopenzo dock mycket förvirrad så hon valde att varannan gång springa till J med apporten och varannan gång till mig precis som hon gör när vi leker med henne. Hon är så söt och solidarisk, alla ska vara med och leka. Jösses, betyder detta att hon tycker att träning= lek?? Jag väljer att se positivt på det. Molly är av en helt annan kaliber, när vi tränar så tränar vi och då är det minsann matte och hon och om någon annan skulle lägga sig i så åker han eller hon på en utskällning. Molly apporterade kanon i dag, jag blev gladare än glad!!!! Tror dock att det berodde på att J var med, 2 mot 1 liksom. Problemet har ju varit att hon valt att dra en runda med apporten innan hon kommer in och lämnar av den kanon. Ren olydnad för att tala klarspråk, jaja jag vet jag måååste ta tag i detta men det är så jobbigt och jag tror jag stoppar huvudet i sanden ett par dagar till hehe!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att ni hitade till oss! Jodå, vi håller igång och måste träna hårt inför SM, kan man lugnt säga! Ni ligger inte heller på latsidan märker jag :-)

    Ha det bra så ses vi på SM. Vi ska vara där hela helgen!

    SvaraRadera