måndag 20 juli 2009

Lägerrapport





Foto. Maggan Heinmert

Så mycket vi har lärt oss, så snabbt tiden gick och så trött jag var när jag kom hem. Min lägervecka började som en chockartad upplevelse då vår instruktör GB dundrade in som en tornado och skrämde skiten ur oss haha! Ställde alla mina tankar om mig som förare och min hund på ända och herregud tänkte jag hur ska detta gå. I vår grupp hände det mycket, vi skrattade och grät, oroade oss och tröstade men framför allt så hade vi en helt fantastiskt rolig vecka med en instruktör som inte är av denna värld. Vilket engagemang, vilken kunskap och vilken rättfram kvinna. Det stod ganska tidigt klart att vi skulle få våra fiskar varma, när hon på rungande norrländska inledde första träningspasset med " vad i heeelvete gör du människa" Jag har lärt mig så mycket, gick från att vara marmorstaty till att faktiskt läsa min hund!! Från att vara lite loj och oengagerad till att koncenterar mig så mycket att jag fick migrän haha! Jag har tänkt och tänkt, vem kunde tro att hundträning var så krävande. Intruktören var kanon och vi hade så otroligt roligt i vår grupp, jag har skrattat så mycket at tjag fortfarande har träningsvärk i magen. Har lite problem med bilderna men dessa 3 har Maggan varit snäll och tagit, tack!






1 kommentar:

  1. Du går inte ens säker i Skåneland min f.d marmorstaty, för nu landar jag på Sturup i morgon onsdag:):)

    TACK för en MYCKET händelserik & trevlig vecka. HOPPAS att vi ses igen.//KRAM

    SvaraRadera