tisdag 21 juli 2009

inte bra...

I dag gick inte min och Mollys träning bra alls, gick ut hårt med att starta kasst och sen blev det bara värre och värre. Frustrerad matte och förvirrad vovve, suck jag blev ledsen. MEN jag har lärt mig så mycket att jag nu kan se vad det berodde på, vad som gick fel, i förberedelser och genomförandet. Nu ska jag bara komma i håg det till nästa gång också så att jag inte utsätter min guldklimp till hund för ett likadant pass igen, det förtjänar hon minsann inte. Tänkte på GB regeln om att alltid ha en plan B om det skiter sig, lösa upp med ett enkelt kommando som sitt eller ligg och sen avsluta positivt. Det lyckades jag i alla fall med så ett litet pluspoäng kan jag ju ge mig själv i alla fall. Alla har vi väl dåliga träningar eller? Bara att bryta ihop och komma igen, i morgon får vi träningssällskap, den här lilla godingen och matten Miso. Trevligt!


2 kommentarer:

  1. Hahahahaha, jag ser att du mött G-B i egen hög person!
    Då vet du vem jag blir drillad av då och då. Härligt inte sant?
    Vad trevligt ni verkar haft det!

    VI SEEEES PÅ SM!!!

    SvaraRadera
  2. Ja så kan det bli emellanåt bra att du själv
    vet du gått ut för hårt det räcker ju att man inte själv är riktigt i stöt ju Kram Ann-Britt blir bättre i morgon ds

    SvaraRadera