fredag 26 juni 2009

Fredag!

Enzo tycker att det är på tok för varmt för att göra någonting annat än att chilla i trädgården.





Bästa dagen på hela veckan tycker jag. Fast i dag är jag lite ledsen för att Jesper ska åka på MC semester i över en vecka. Jag saknar honom men han komemr nog ha det så trevligt så trevligt! Hoppas han klarar sig utan några brutna ben usch och fy hönsiga jag oroar mig allt. I kväll får vi i alla fall besök av Miso med boxrarna och det blir väl lite grill och vin! Sen förhoppningsvis spår tidigt i morgon innan värmen slår till med full kraft. Nu är det bara två veckor kvar till min semester och jag längtar till boxerläger, österlenutflykt med J, hundbad i havet (på öland?) stockholmstur med syster och mamma , glass, jordgubbar och annat underbart!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar