fredag 7 maj 2010

Läger!

Himma igen från Florens, det var fantastiskt! Jag fick spendera massor med tid tillsammans med min syster i vår favoritstad sysselsatta med en av våra favoritsysslor SHOPPING! vi har redan varit i Florens flera ånger och avverkat alla kulturella saker så nu kunde vi liksom satsa på det viktiga direkt! Jag vet, sorgligt... Men vi har haft det kanon, ätit god mat och umgåtts. Denna resan kommer jag leva på länge!

I dag åker jag och doggarna til Ann W i Åhus för att delta i Anns kennelläger, så snällt att jag och mina hudnar får vara med trots att hundarna inte kommer fårn Anns kennel. Det ska bli jätte roligt! Snälla Åsa och WIlma har bjudit in oss till sin lilla lya så vi slipper campa och ni som känner mig vet att det är inte något för mig så jag är väldigt tacksam för Åsas gästfrihet.

Sen blir det en kort vecka, är ju lediga på torsdag och fredag och på torsdag ska Molly och jag ge oss ut i Appellen igen håll tummarna då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar