lördag 27 februari 2010

Lördag

I dag har solen skinit i flera minuter jippie! Tjejerna och jag hittade en öde och torr parkeringsplats som vi tränade på, Enzo var duktig och Molly låg plats trots att det kom ett par med 2 boxrar och hälsade på mig, hallelulja liksom! Hussen ser man inte röken av i dag tror jag, han har köpt en ny motorcykel. Det var tydligen fullkomligt nödvändigt trots att han redan har 2. Ett steg i helt fel riktning enligt mig(jag gillar inte att han kör mc) men i helt rätt riktning enligt honom. Eftersom jag inte gillar när folk säger till mig vad jag får och inte får göra så får jag väl leva efter samma regel själv, han bestmämer själv helt enkelt. Jag ser ju dessutom hur roligt han tycker att det är så jag kan nog stå ut. Tydligen skulle de umgås i garaget idag, Jesper och Motorcykeln alltså, allvarlig nördvarning om ni frågar mig men man ligger ju liksom en aning på gränseb själv hehhe eller kan det vara så att man tagit ett ganska stort steg över gränsen och redan kan titulera sig hundnörd när man konstaterar att spenderar typ 99 procent av tid och pengar på hunderi?? Haha!

1 kommentar:

  1. Ja så är det men det äår ju bra att ha olika intressen även om jag tycker motorcyklar är lite farligt men Jesper är ju en sansad kille som kommit över buskörningsåldern ! Så ha det så bra på parkeringsplatsen här lyser minsann ingen sol ha en bra helg kram Ann-Britt

    SvaraRadera