tisdag 2 mars 2010

nu kör vi i gång

Nu är träningen i gång igen! i söndags var vi ett gäng på 5 pers och 9 boxrar som träffades och körde i lydnad i ett ridhus i närheten. Jag är super nöjd, sällskapet var kanon och det ger jätte mycket att titta på alla duktiga ekipage. Enzo gjorde mig lite galen med allt sitt hästskitsletande men hon är ändå mattes bästa pärla! Mollan förvånade mig så mycket, jag blev nästan rörd. Den lilla tjejen gör verkligen allt för att vara tillags. I dag körde jag till Oxie efter jobbet och körde ett kort pass i solen! Det gick super, jösses så sugen jag är på att tävla nu. Nu är jag tröttare än tröttast så nu blir det sofflocket...

1 kommentar:

  1. Gött att ni är igång med träningen! (Ska bli spännande när tävlingsresultaten snart börjar ramla in här på bloggen =)) Jag är också grymt laddad på att komma igång med träningen - räknar med att gå igång på allvar om två veckor eller så...tillsvidare så är det vardagsrumsmattan som gäller för vår träning.
    Kram på er

    SvaraRadera