söndag 22 mars 2009

Utställning

I dag har jag varit på stor stor utställning på mässan i Malmö och tittat måste säga att det var skönt att inte ha någon hund med sig för där är så otroligt knökfullt med folk. Många fina boxrar och bland annat Mollys två kullsyskon, det var roligt att se dem båda. Riktigt söta tjejer! Jag kände mig så stressad eftersom hundarna var ensamma hemma och jag vill inte lämna Molly längre än 3 timmar så jag hann knappt säga hejdå till alla boxervänner innan jag stack, jag hoppas ingen tog illa upp av det. I övrigt så har vi en riktig soffdag idag, Enzo har ont i ryggen så hon ligger och myser med en fleecefilt över sig. Molly håller som vanligt mig sällskap uppe i mitt knä, en riktig knähund är hon. I morgon är det jobb igen och båda tjejerna följer med mig till kontoret!

6 kommentarer:

  1. Hej,
    Trevligt att träffas idag, vi får göra allvar av att träna hund tillsammans.
    Jag hade mina mässbesökare som jag åkte till malmö med mig hem,de ville träffa hundarna.
    När vi fikade hade de en Alex och en Viva i var sitt knä. Faktiskt låg två kvar på golvet:) Underbart med hundar

    Kram på er och krama hundarna

    Geornette

    SvaraRadera
  2. Som vanligt kul att träffa dig tråkigt med vissa resultat du kan ju ta en städrunda här också Kramisar Ann-Britt

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och Enzo! Hoppas grisen blir bra snart! Kram från oss!

    SvaraRadera
  4. Tjeeeeeeeena syster (Molly)!!
    Tack för inlägget i vår blogg, det värmde! Min matte tycker det är så roligt att läsa om era upptåg, hon följer bloggen så ofta hon kan.
    Pussa Enzo!

    Massor med boxerpussar din syster.......Imagine

    SvaraRadera
  5. Hejsan :)
    Det gick jätte bra igår! Ebba vann som sagt sin klass med CK, Vilda kom tvåa i sin klass med CK. Sen skulle tjejerna in och mötas och placerade sig, Vilda blev 4:a och Ebba 2:a med R-CACIB :D Så jag är super nöjd. Dommaren hade väldigt svårt att välja mellan Ebba och BIM-tiken, det blev många extra varv.
    Ja, synd att vi inte hann prata, såg bara dig en gång dessutom. Men vi ses väl snart igen hoppas jag.
    Kram på er //Isabell

    SvaraRadera
  6. Nej sluta!! Vad har hänt med henne? Är det ryggen? Var det så illa att hon fick läggas in? Håller tummar och tassar, blev jätte orolig nu. Hoppas det inte är så farligt.
    Tänker på er, det vill jag lova!
    Många kramar

    SvaraRadera