tisdag 24 mars 2009

Hemska oro...

Hon är dålig vår allra bästa boxersson. I går åkte jag in med henne akut och de behöll henne över natten. Det går inte att förklara den oro jag känner, jag har inte ätit på 1 dygn och knappt sovit över huvudtaget. Jag vill bara ha hem min absolut bästa vän Enzo. Veterinären vet inte vad det är för fel på henn men hon har uppebart ont i sin kropp, är jätte låg och konstig. De diskuterar olika fästingburna sjukdomar, inflammation i bukspottkörteln mm allt bara snurrar runt o mitt huvud och det enda jag kan tänka på är att hon MÅSTE bli bra. Snälla håll alla tummar och tassar för att vår älskling ska bli bra igen.

3 kommentarer:

  1. Vi håller tummar, tassar och tår för att Enzopenzo, sötaste grisen, ska bli pigg och kry så fort det bara går! Tänker på er hela tiden och känner med dig!

    Många kramar och boxerpussar från träningskompisarna!

    SvaraRadera
  2. Det var tråkigt att höra, känner med dig. Hoppas att de hittar vad som felar och att hon snart mår bättre. Tänker på er! Kram Josefine & Bozze

    SvaraRadera
  3. Jag har tänkt på er hela tiden.
    du kan väl uppdatera när du vet mer, man blir ju så orolig. Jag har varit i den sitvationen många gånger, det är fruktansvärt! Det är så hemskt när de ligger inne, för man vet inte alls hur de mår. Veterinären ringer ju bara en eller två gånger om dagen. Vi håller tummar och tassar, hoppas inte inte det är något allvarligt.
    Kram på er

    SvaraRadera