söndag 8 maj 2011

Tävling

I dag har vi varit i Laholm för start i lägre klass spår. Ganska långt att köra och en mycket tidig morgon. Jätte fin spårmark, om än lite torr och MYCKET vilt men det är vi ju vana nid. Började bra med startnr 2, Molly spårade jätte fint men jag blev halvvägs jätte rädd för att vi skulle gå vilse och styrde henne på ett ställe där jag trodde att hon hade fel. Jag vet, helt koko, men jag blir det ibland. Så jag bröt och åkte hem. tur att det är så kanon fint väder i dag så att vi kan ha en härlig dag i trädgården i stället, annars hade jag nog varit lite ledsen över mitt klanteri. Det kommer fler tävlingar!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat ändå, det är bara att bryta ihop och komma igen. ;)

    SvaraRadera
  2. tack va du är gullig Filippa! Hur går det själv? Någon tävling på gång?

    SvaraRadera
  3. Ja så kan bli väldigt osäker på sig själv men det tar du snart igen kram ANn-Britt

    SvaraRadera