onsdag 11 maj 2011

Full rulle

Hej och hå veckorna rullar verkligen på snabbt. Miso och jag kämpar på med våra praktikhundar till vår utbildning till diplomerade hundmassörer. Vi masserade 2 Tollare i går och 1 Amstaff i kväll, i morgon kommer 2 Jack Russel och ytterligare en Tollare. Riktigt roligt är det! I dag hann vi klämma in lite träningi värmen tillsammans med Miso och Anna, Enzo fick träna inkallning med ställande och läggande. Hon är så söt lilla grisen. gillar verkligen att få stå i centrum. Molly var super duktig i dag, i precis rätt stämning för träning, i dag hade jag planerat att fortsätta med krypet och det gick bra. Det kan jag bara köra när jag har mina jätte bra träningskompisar med som håller koll på positionen. Sen blev det skall och tungapportering, gick riktigt fint!

I helgen ska vi åka på läger, jag ar bjudit in mig själv på Anns kennelläger och hon är så snäll och låter oss komma. Ska bli kul!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för idag, trevligt att träffa er!
    Får sikta på att boka in en ny tid snart.
    Som sagt - PARSON RUSSELL TERRIER heter det ;o)

    Du & Miso får ha vildsvinsterapi på
    min hemsida.

    //Malin

    SvaraRadera