tisdag 9 november 2010

funderar

Jag är inne i en period då jag försöker fundera på hur vi ska komma vidare i träningen Molly och jag, vi får se men jag tror att jag kommer ta ett uppehåll nu efter tävlingen på söndag och se om vissa moment liksom ligger till sig. Hon är jäklar anamma tempererad min lilla miniboxer och det är fantastiskt att jobba med men kan sannerligen vara en utmaning också, lika väl som det kan gå fort och bli rätt så kan man åstadkomma fel så man får verkligen vara försiktig och inte låta sig luras. Allt ska få ta sin tid och skruttan är faktiskt bara 2 år, vi har åstadkommit mycket redan tycker jag och framför allt har vi roligt. Jäklar så rolig hon är att träna med och jag tittade igenom våra protokoll från tävlingarna vi genomfört så finns det en röd tråd och det är att domaren skriver att vi är ett trevligt ekipage. Det glädjer mig att det syns hur roligt vi har tillsammans, det är viktigast av allt! Mina tjejer betyder så mycket, Enzo precis lika mycket och hon är alltid med och kör sitt race även om vi inte tävlar. Hon är min underbara envisa donna som jag aldrig vill vara utan.

1 kommentar:

  1. Ja det är precis så vi upplever er ni är ett härligt radarpar Kram Ann-Britt Lackie hans o resten av gänget

    SvaraRadera