onsdag 4 augusti 2010

På gång igen!

Då har man kommit gång och jobbar och sliter medans hussen är på Gotland och kör mc. Inte rättvist egentligen hrm hrm, men han är väl värd det så vi är inte missunnsamma jag och doggarna.Inte alls faktiskt haha!

I måndags träffade vi Miso m Chaplin/Bella i Oxie för träning och vi fick även sällskap av en ny Boxebekant, Erik med fina Mira. Alltid kul att träffa boxerfolk! Träningen gick bra, jag är nöjd. Fick bekräftat att jag måste träna på att Molly inte ska tjuva iväg från mottagaren på budföringen. Så detta ska vi ta tag i! Sen har jag lite problem med krypet, det ska jag avvakta med och fråga duktigt folk nästa onsdag. Enzo kördeallasinamomentsjälv,honbehövde ingen matte tyckte hon. Jösses säger jag bara, vilken tur att tävlingsplanerna lagts på hyllan för hon kan sannerligen göra en galen. Fast gullig är hon.

Jag har ju startat ett litet redecorating arbete i vår ena hall, planen var att det skulle vara klart och fint när Jesper kommer hem på lördag. Så skickade han ett sms i dag att han kommer hem i morgon istället, ROLIGT att få hem honom men eld i baken på mig som liksom har ställt upp en del medans jag jobbar. Det blir aningens motsatt överraskningseffekt att komma hem till kaos. Men nu har jag fått det mesta på plats. Har dock tagit en hel del tid så ingen mer träning har hunnits med.

2 kommentarer:

  1. Är också igång och jobbar igen - alldeles för kort semester... Vad flitiga ni är med träningen! Många tävlingar inplanerade i höst? Eventuellt satsar vi på tävlingsdebut i november/vinter men det beror lite på om vi ihinner lära oss alla moment tills dess... :D Ses vi på SM-et..?

    Kram
    Jenny & Yatzy

    SvaraRadera
  2. Fick inte till det med mail-adressen... Maila mig på jenfr@hotmail.com så skickar jag några SM-bilder!

    Kram

    SvaraRadera