lördag 14 november 2009

segt

Oj ssegt det mesta känns just nu, tråkigt väder, mörkt ute och dessutom har jag varit hemma och superförkyld hela veckan. Tur man har 2 boxrar som håller en sällskap i soffan haha! Jag måste säga att det var en aningens övertänd Molla som till slut fick träna lite lydnad häromdagen, vi träffade Anna och Norton i Oxie och det var som vanligtnycket trevligt. Molly skötte sig bra men hon var så himla speedad, hon har ju rätt så bra fart i vanliga fall så det blev liksom lite för mycket av den varan men jag är ändå nöjd. Har några saker att slipa vidare på och känner mig faktiskt väldigt träningssugen just nu. I går kväll var jag ensam på Svedala BK, konstigt, det var regnigt, kallt och dessutom fredagskväll. Är man hundnörd eller är man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar