onsdag 7 oktober 2009

onsdag...

I dag har vi haft så fint väder så jag blev jätte sugen på att hitta på någonting med hundarna när jag kom hem från jobbet. Vars ett spår och en promenad i solen blev det! Enzo dammsög naturligtvis marken, hon är VÄLDIGT noga haha! Så roligt att se henne koncentrera sig så mycket, Mollan har ju mer utav en tjollahopp här kommer dunderklumpen i boxerförklädnads spårstil hehe! Full fralla rakt ut, nosen är påkopplad även om man inte kan tro det så hon tar sig runt finfint. I dag blåste det lite så hon fick minsann använda näsan ordentligt men det gick bra. Nu ska jag knoppa in, är helt slut och klockan är inte ens 22.00. Börjar nog bli gammal hehe

2 kommentarer:

  1. Hej, tack för titten på min blogg :-)
    Helix börjar redan bli bättre, lika pigg och galen som vanligt!

    Ha det gott
    Ann& Helix

    SvaraRadera
  2. Haha känner igen de olika spårstilarna. Leah är väldigt noggran och arbetar metodiskt medan Dexter dammar av den stackars ängen som en virvelvind. Ängen ligger där sen och undrar vad f*n det var som hände:)

    Skönt att höra att det finns någon som känner igen sig angående artikeln. Är ju alltid läskigt att blotta sig och sina problem sådär men jag är så glad över att jag (och du) träffade någon som kunde hjälpa oss att hitta tillbaka till förtroendet mellan våra vovvar igen!

    Jag blir smått tokig på mig själv. Jag har haft dig på favoriter och gått in och kollat heeela sommaren utan att du har uppdaterat. Men vet du, jag hade gått in på ett specifikt inlägg och lagt DET som favorit. Inte konstigt att samma inlägg visades varje gång jag klickade på dig då :S Ibland alltså.
    Men nu har jag massor att läsa ikapp istället och det är ju i alla fall något positivt:)

    Mvh Jessica

    SvaraRadera