torsdag 10 november 2011

Hundmassage


I går åkte Miso och jag till Stockholm för att gå sista kursen på hundmassageutbildningen. Vi stannar tom söndag och det är verkligen intensivt men jätte roligt. Miso har med sig båda sina hundar men eftersom Jesper är hemma så valde jag att låta mina stanna hemma. Nu saknar jag förstås dem jätte mycket, så himla löjligt det har ju bara gått 1 dygn. Jag har fått massor med tankar redan i dag, ska prova lite nya saker med Enzo och se om det kan hjälpa henne lite. Hon är ju lite skruttig. När jag kommer hem ser jag fram emot att få mer tid över till hundträning, det har varit lite stressigt på sista tiden men jag hoppas det blir bättre nu när kursen är klar!

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra däruppe klart det går bra hemma men visst saknar man djuren när man inte har dom runt benen Lycka till Kram Ann-Britt

    SvaraRadera