lördag 18 september 2010

vad som händer

Hösten har verkligen kommit till Skåne, blåsigt och regnigt och allmänt underbart haha! Jag har fyllt år och fick en jätte fin kamera av Jesper så nu kan jag dokumentera alla hundäventyr, bra! Synd bara att jag inte är så duktig fotograf som J men det får vi leva med. Förra helgen träffade vi Anna& Norton och Åsa med Wilma och valpen Quess. Vi spårade och körde lydnad och det gick kanon. Åsas lilla valp är helt bedårande, ska verkligen bli spännande att se henne växa upp. Nu är det fullt med tävlande på gång, både för min del och för träningskompisarna. I dag var Åsa i väg och tävlade högre spår med ytterligare ett fint resultat som ligger nästan störigt nära uppflytt, jag vet att den kommer den där jäkla uppflytten!!! i morgon håller vi tummarna för Anna och Norton som startar i tvåan och om några veckor ska Molly och jag ut i lydnadsklass 1 igen, sen finns det planer på en start i lägre också om vi nu kommer med. Håll tummarna för det.

Ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Ja hoppas födelsedagen blev trevlig hoppas också ni klarar er från kennelhosta antar ni startar i boxercupen hoppas också att vi kan komma dit skulle vara kul Ha det bra i höstvädret Kram Ann-Britt och de andra inciriarna

    SvaraRadera