måndag 7 juni 2010

Molly 2 år!

I går fyllde Mollan 2 år, jösses alltså. Tänk att det redan gått 2 år. Jag brukar ju alltid säga att mitt liv ändrades mycket när jag köpte Enzo och så är det men på ett sätt påverkades det ännu mer av Mollys inträde i familjen. I Molly fick jag en hund som alltid vill vara tillags, som är förig och otroligt motiverad i allt vi gör. På många sätt olik en boxer men ändå galen helt enkelt. Jag kunde inte varit mer nöjd med henne än jag är, oavsett hur våra resultat kommer se ut på tävlingsbanorna framöver så vet jag att jag köpte en guldklimp 1/8 2008 och det är upp till mig att förvalta henne. Jag gör mitt bästa!

Födelsedagen firades på stranden och med smörgåstårta, som vanligt!
Molly väntar på tårtan, Enzo hoppas på att få smaka. Det fick hon förstås!
Smörgåstårta med jordgubbar, låter gott eller hur haha
Enzo badade, vi var tvungen att ha hundarna kopplade för det fanns surgubbar på stranden just då




1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig dag ni hade ! smörgåstårtan gick ju inte av för hackor heller vi åt också smörgåstårta på barnbarnets kalas ja dom har det gudagott era hundar ska bli kul att ses på fredag ! Bildrna lika underbara som vanligt men det går inte att stjäla dom så skicka gärna någon Kram från oss alla o spec från morsan Lackie / Ann-Britt

    SvaraRadera