torsdag 29 december 2011

Nytt År!

Julen är förbi och nu börjar vi gå mot ljusare tider vilket verkligen välkomnas av mig. Jag är så himla trött på dessa lervällingspromenader med pannlampa, suck. Ska verkligen njuta av ljuset när det kommer tillbaka. Nu är det snart nytt år och det ser jag fram emot mycket, gillar inte tillbakablickar så jag nöjer mig med att säga att jag är jättenöjd med hundåret 2011. Vi uppnådde många mål, gick på en del nitar men hade framförallt mycket roligt. Jag hoppas på ett kanon 2012 med mycket kul!

Jag längtar efter träningsträffar med våra bästaste träningskompisar men det får nog vänta lite till, så att vi hinner mer än ut på planen innan mörkret faller. Just nu vilar vi oss ganska mycket, mång alånga promenader och Molly och jag tränar på belöning och lek. Mycket kul måste jag säga! Ska bli spännande att se vad detta kan ge i lydnadsträningen framöver.




Enzo vintervilar.

1 kommentar:

  1. Ett gott Nytt ÅR önskar vi er och hoppas på många framgångar för er Kram till er alla Ann-Britt Hans med hundar

    SvaraRadera