söndag 20 februari 2011

Hos oss











Hos oss är det liksom full rulle nu. Jag har jätte mycket att göra på jobbet och det är svårt att hinna och orka med hunderiet när man kommer hem och det dessutom blåser nordanvind uppöjt till 2 ute. Vi har dock kommit gång igen riktigt ordentligt med spårandet, i går blev det vars ett ganska kort spår till tanterna och i dag åkte vi ut och la ett riktigt ångt till Molly och ett lite kortare till Enzo. Det gick fint, känns kanon att vi har tävling på gång i vår! Sen har jag anmält mig och Enz till prova-på viltspår med Slo, ska bli spännande!

2 kommentarer:

  1. Det blir väl kul för Enzo tror jag kan passa henne , har stulit bilder igen !Kram vi hörs Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fin, fina bilder.
    Ja vi hoppas att våren kommer gå bra, satsar ju ganska hårt på det ;) Vi kommer inte åka på Boxerlägret, har inte så mycket semester och det blev lite för lång och dyrt denna gång. Men jag tror (vet) att det ofta blir en toppenvecka : )
    Hare bra! Kajsa, Nellie å Dexter

    SvaraRadera